Deres Tid Ud


Efter at have set Deres Tid Ud på DR2, Gik det op for mig, hvor jeg savner den daglige omgang med gamle vise mennesker.
Disse kvinder, der har opnået at leve så længe og bevaret det fulde intellekt, elegant krydret med visdom, indsigt og en stadig levende nysgerrighed, viser hvor langt, det er muligt at komme og hvor umådeligt umodne de midaldrende statsmænd og koner, der sidder så tungt på verdens troner og må jeg vel indrømme, også mig selv.
Der går så meget tabt, når vores gamle ikke mere har deres plads i vores daglig liv og tanker.
Derfor besøg dem ofte, der hvor de bor og lyt og lær, mens tid er 🙂

http://www.tvguide.dk/programmer/DR2/2013-10-05/00:30/Deres_tid_ud

Om Vinni

Jeg er 58 år og er uddannet Veterinærsygeplejerske og biologilaborant sidst i 70erne, derefter blev jeg sygehjælper og har arbejdet, som sådan til jeg blev sygemeldt i 2008. I dag bor jeg i Kalundborg. Hvorfor jeg er lige her, aner jeg ikke, men her er ok at være. Min blog er mit værktøj til at få tanker ud, der ellers ville rumstere og skabe uro. Den er en blanding af sære filosofiske tanker og meningsfulde meninger om samfund og mennesker. Du kan tage for pålydende eller lægge i det, hvad du har brug for.
Dette indlæg blev udgivet i Hurra-mode, Min mening, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.