Tvunget til at være forsøgsobjekt…..


Term-forskning-forsøgsobjekter
Jobcenter-syge-arbejdsløse.
Tilforladelig hver for sig, indtil de forbindes.
“lad dig behandle i Term eller vi stopper den kontanthjælp”

Altså sidder der kontorfolk, som i sammenarbejde med lægekonsulenterne, der aldrig ser den syge, som stiller diagnosen funktionel lidelse og sender folk i behandling for en diagnose, som ingen accept har i de højeste lægelige kredse, hverken i Danmark eller i EU.

Hvad laver syge egentlig i jobcentrene ?
Hvad faen er der galt i Danmark ?

Fint at der forskes i det, logisk at forsøgspersoner er nødvendige, men at fjerne frivilligheden og gøre folk til forsøgspersoner via tvang, er så udansk, at jeg slet ikke forstår at det sker. Jeg frygter, hvad det kan åbne op for, at “bruge” befolkningen til.

Det er et kæmpe hul i retssikkerheden, hvordan kan det overhovedet lade sig gøre uden at politiker, læger med mere, griber ind ? Det er attenhundredetallets mental-behandling om igen.

Det Danmark som jeg er vokset op i, er ikke mere, det er helt sikkert.
https://vinnims.wordpress.com/2015/05/31/terrorens-mere-subtile-udtryk/

Om Vinni

Jeg er 58 år og er uddannet Veterinærsygeplejerske og biologilaborant sidst i 70erne, derefter blev jeg sygehjælper og har arbejdet, som sådan til jeg blev sygemeldt i 2008. I dag bor jeg i Kalundborg. Hvorfor jeg er lige her, aner jeg ikke, men her er ok at være. Min blog er mit værktøj til at få tanker ud, der ellers ville rumstere og skabe uro. Den er en blanding af sære filosofiske tanker og meningsfulde meninger om samfund og mennesker. Du kan tage for pålydende eller lægge i det, hvad du har brug for.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Tvunget til at være forsøgsobjekt…..

  1. Hanne siger:

    Gode pointer Vinni, der er noget helt galt, og det rammer desværre mange. Jeg kan anbefale dig at læse Kasper Valentins bog ‘Det som ingen ser’, den kan lånes på biblioteket. Jeg er lige blevet færdig med den, og den sætter virkelig tingene i perspektiv, ift. hvordan vi behandler de svageste i vores samfund. Han skriver også om TERM og funktionelle lidelser.
    http://detsomingenser.dk/

    • Vinni siger:

      Tak Hanne, vil kigge på bogen. Jeg er ikke ramt af “terminologien” og det ser jeg, som noget meget truende, at “ikke berørte” kan mærke, at det er der, så er det langt fremme !

Skriv et svar

