Slagelse sygehus, et alvorligt symptom


Slagelse sygehus, et alvorligt symptom:
Sagen med Slagelse sygehus er en synlig læk af den generelle underliggende, degeneration af hele sundhedsvæsnet.
Politikere og private aktører har været så forhippet på øget profit, øget effektivitet og ikke mindst besparelser på driften.

Dette kombineret med ambitioner om verdens “bedste” sygehusvæsen, der samtidigt var verdens billigste, ja så har man skåret af systemets ståben og samtidigt sat barren højere. Den naturlige følge af sådanne antagonistiske ambitioner er, at systemet ikke mere evner, at komme over barren.

 

Om Vinni

Jeg er 58 år og er uddannet Veterinærsygeplejerske og biologilaborant sidst i 70erne, derefter blev jeg sygehjælper og har arbejdet, som sådan til jeg blev sygemeldt i 2008. I dag bor jeg i Kalundborg. Hvorfor jeg er lige her, aner jeg ikke, men her er ok at være. Min blog er mit værktøj til at få tanker ud, der ellers ville rumstere og skabe uro. Den er en blanding af sære filosofiske tanker og meningsfulde meninger om samfund og mennesker. Du kan tage for pålydende eller lægge i det, hvad du har brug for.
Dette indlæg blev udgivet i Min mening, Samfunds kritik og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

